Blogga baby blogga

Fy och fasa och allting annat som man möjligen kan komma på?! Jag är helslut efter denna helg och skolan som har börjat. Varför? Jo det är ju så att det har vart en del party på sista tiden, inte för att jag inte tycker om det. Men i slutänden blir de lite smått jobbigt och kroppen tar en jäkla massa stryk! Fredagen vet ni ju redan om så det är ingenting jag drar igen. Lördag då, jo. Sprallig som jag är så kan jag inte sitta still och även om huvudet värker, har en stor jäkla bula i pannan, ryggvärk och skoskav& en flaska vin så bestämmer jag mig för att jag har mer ork och skall banne mig ut lördagen igen!
Klockan bara rann på, hade relaxat hela dagen och slänger därefter på mig kläder och drar mig in mot Malmö. Strax efter 10 anländer jag i Malmö och möter upp Daniel& co. Resan styrs då mot Rosengård(?) jaja fy för Rosengård, vi vet. Thanks god var det inget långt besök utan dom vänder kosen och far mot västra hamnen. Tummen upp där, efter en massa babbel blir det "inner-stan" som gäller. Harrys med en massa glada miner ända tills stängningsdags.
Min fråga var då om jag skulle orka ta mig till Lund eller om jag skulle stanna i Malmö, och stanna blev det. Kanske lika bra det!

Återigen är jag jättepigg och hoppar ur sängen kvart i 9. Rastlös och grann men solen ligger på rejält, då bestämmer jag mig för att ta mig ner till bussen och åka hem till min sköna säng! 20 i 11 kliver jag in genom dörren och till min stora förvåning har min lillebror då gjort kladdkaka som fick bli en del av min frukost. (Söndagsfrukostar är bäst) Glada miner hela helgen och nu sitter jag här med den vanliga söndags-ångesten och ser inte fram emot veckan eftersom jag tappade bort massa saker nu i helgen. Fy, måste då fixa nya .. mahaa ingen lust! 
Dessutom sitter jag och skriver på någonting som skall bli lite som en "inlämning" om våran resa som ska göras om ca två veckor exakt. Kunde inte vara värre! 
 
Take care bitches Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0