Jag vet inte vad

Nu är det ju lördag, ibland känns det som om tiden rinner iväg. Lite småläskigt men underbart härligt på samma gång, hoppas allt går såhär fort!

Senaste updaten då? Jodå, igår hade jag lovat min käre Emilia att dyka upp hos hennes pojkvän som hade någonting utav en grillning hemma hos honom. Inte är jag sen på att tacka ja eftersom jag älskar att umgås! Klockan sex skulle jag ha vart där, men som vanligt är jag seg och kom fram vid sju istället. Riktigt shame on me .. Vid halv 10 tog vi bussen och styrde in mot Malmö med "MF" och en "skön hemmafest" som sikte. År efter år säger jag att jag aldrig skall gå till den jäkla festivalen, men ändå blir det så att man hamnar där på dom långa gågatorna med massa stånd, karuseller och uppträdanden. Hela känslan är väll ändå rätt lockande även om det springer runt en del småtjejer/ pojkar och är hur irriterande som helst. Men det är sådant som man får se förbi!

Hur som, vid 10 var vi inne och vi mötte upp Denise vid stortorget, gick sedan ( fyi i höga klackar på kullerstenar- ingen god kombo!) bort till Gustav (?) strax därefter bestämde jag och Denise att vi skulle gå bort till Nobel-torget för att gå på denna "sköna hemmafest" men kom strax på att de skulle ta för lång tid. Då ringde vi en annan vän för att styra upp någonting trevligt lite närmare, och vi hade då i tankarna att vi skulle fem minuter därifrån. Kallade in en bulle som sa att det var snabbare att gå, så vi började gå .. fy och fasa. Måste vart det mest dumma vi kunde göra, att gå och gå och aldrig komma till dörren är någonting som en klocka gör, inte tjejer! Vid aq-va-kul (hur tråkigt fyndigt är inte namnet?!) bestämde vi oss för att ta en bulle ändå och köra denna bit som var kvar, vilket var en rätt lång bit. Hur som, tillslut kom vi fram och klev in och hade det mycket trevligt, mycket prat, många glada miner ( fulländad-kväll tänkte vi) tills det att klockan blev tre och hungern började kännas av, "kebab-kiorren" på hörnet blev det. Thanks god for nattöppna matställen! Sen var de ju egentligen dags för oss att åka hem till min varma säng och bara däcka, men vi stannade ett tag till.
Daniel hade ju fått en del absurda sms flera dagar i rad och nu var de ju så att människan som sände sms:en ville ses. Därför bestämde han och Daniel en träff strax utanför, jag och Denise stannade kvar. Om och om hör vi en massa tjut från någonting som låter som en överkörd kamel typ. Vi skulle ju gå och ta bussen hem, går ner och finner vårt sällskap över någonting. Detta "någonting" är en mentalt sjuk människa som skriker som något som jag aldrig har hört tidigare. bagare är han och "han har svårt att träffa tjejer" och slog därför ett nummer för att förhoppningsvis hitta kärleken på så sätt! Han kom dock på helfel nummer .. polisen kom och vi gick upp igen eftersom bussen gick strax efter sex. Klockan var halv sex när vi kom upp, som vanligt som den tröttmössa jag är så somnade jag och blev väckt i ett naffs av fröken D, på med skorna och ner till bussen. Det gick ju faktiskt bra, och kvällen var ju faktiskt lyckat. Cheeers!

v
SOLUPPGÅNG I MALMÖ, LOVELOVELOVE

Sånthär blir man så glad för, men nu får vi tacka för den fina sommaren vi har haft. Med halvvarma mornar, halvknäppta skor och håret åt alla håll och försöka välkommna kylan. Ingenting jag är sugen på ..
PUSS/E

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha snyggt skrivet tösen ;) värsta historian om lördagen haha :D

2009-08-24 @ 22:04:16
URL: http://johnelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0