JAG VILL INTE!

Åh, jag känner att jag vill bara .. ja bli arg på någonting! Det här är inte roligt. Det kan mycket väl vara så att min dator har stängt igen lucka för alltid om ni förstår vad jag menar. Helsur över det eftersom ALLT finns på min min MIN dator! Helvete, det är absolut inte roligt. Men föroppningsvis ka det viktigaste räddas. Det mest positiva måste väll ändå vara att jag får en ny dator då, hoppas! Jag sitter ju nämligen vid min brors dator justnu och hatar det. Äckeltangenbord, tangeterna sitter ju inte där man vill att dom ska sitta. Shame!

Aja, Heidrun gick för ite så längesedan och idag har vi haft en mysdag, igen. Som vanligt! Men det känns skönt, back to reality, typ. Hon nämnde faktiskt ett väldigt trevligt affärsförslag, plus att vi har pratat om praktik, och jobb och hela detta skolår. Den människa är en lite suttesak, big love! 

Sen är det ju faktiskt så att jag har äntligen bestämt mig för vad jag vill bli! Men det är vrålhemligt justnu, kan dock avslöja att det är två saker samtidigt. (Inte et "två-ordsjobb" så att säga) Utan två helt olika saker. Jag vet att om denna idé kommer stanna kvar så får jag jobba my butt off! Menmen, det är det värt!


PUSS/E  

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej usch vad hemskt :(

2009-09-16 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0