Ohnooo

Ahfan, då är man tillbaka i det kalla regninga Sverige. Även om jag älskar Sverige som land så hatar jag detta jävla väder, man tror ju snart att man kommer drunkna om det fortsätter som det gör nu ju! Skrämmande, tänk att vakna upp och man måste springa runt i vatten till knääna(?) nädu, ingenting jag är sugen på! Det är ju faktiskt trots allt sommar och jag känner mig nästan lite sugen på att slänga på mig den stora varma vinterjackan, rätt eller fel? Mucho fel!

Hur som, så inatt klockan halv 11 så landade jag och Johanna i Köpenhamn ( ni vet där dom pratar så jääääkla fult och man tror att dom har satt något stort och äckligt i halsen!) efter en helvetisk ride från Italien.
För dom som inte vet det så åkte jag och min käraste Johanna till Italien (Diano Marina sk. Riviera dei Fiori) den 24 juli. Resan tog hela 28 timmar ,Resan var då från Köpenhamn till Hamburg till Frankfurt till Milano till Savona till Diano marina. Man kan ju fråga sig hur vi orkade va? Ah, det gör jag iallafall. Men vi såg en massa kul på vägen också, härligt/ sjukt folk. Men de gick ju mer än bra, från att ha vart i kalla sverige till 40 grader varje dag. Ouh vad nice det var! massa party och sådant galaj. Det är svårt att beskriva dag till dag eftersom alla hade något speciellt och hade jag berättat om varje dag så hade det inte ens fått plats på en sida, så jag skippar det och säger att jag hade den bästa tiden i mitt liv där. Gjorde en massa saker jag knappt kunnat drömma om!

TYVÄRR är de ju så att min datorn har ett seriöst fel och alltså kan jag inte lägga upp någora bilder, hur kul man man tycka att det är? Inte alls roligt. SÅ, det blir en tråkig liten text, utan bilder. Men dom kanske kommer upp en annan gång kanske. Den som har tur att se dom har!

KARKADAN! PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0