Tårar i mängder

jag finner inga ord, helt seriöst. Här sitter jag efter ett jättelyckat sommarlov och känner att jag verkligen inte vill tillbaka till skolan, samtidigt som det skall bli trevligt att träffa alla sockertoppar. Om 25 minuter ska jag ta min cykel och cykla ner till skolan för att möta upp Caroline innan skolan börjar och babbla lite strunt.
Det är tre månader som har gått och jag känner att jag har inte riktigt gjort allt som jag hade velat göra. Även om det har vart mycket skojj med en massa uteserveringar, jobba, nya vänner, sol& bad och redan till Italien så hade man kunnat göra så mycket mer?! Det är alltid så, man uppskattar aldrig det man har försän det är för sent och jag hatar när det blir så!

Menmen, nu väntar ett år av en massa plugg, en riktigt stor dag (min födelsedag då) och annat gott. I can't wait! Men sommaren 09 är en sommar jag vet att jag inte kommer glömma på länge.

Här kommer några bilder från sommarens alla bravader



Viva la lifee! Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0