God eftermiddag!

Här sitter jag, dödligt trött. Vill sova, men har sovit alldeles för mycket!
Började tidigt, gick dit, kollade film, följde med och hämtade julles telefon, hem, sängen. SOV! Vaknade, åt, och nu är jag här. Spännande va? Nä det skulle jag inte kunna tycka .. Hur som, jag sitter och spanar lite klänningar, men kan inte alls bestämma mig. Jag dör! Hittade en blå,men vad*an. Jag vill ha en röd på julafton, och sen är jag inte hundra på nyår, har inte ens hittat skor. Vet inte vad jag skall ta mig till, börjar ju bli LITE panik nu .. jaja skitsamma. Jag får göra det bästa av situationen .. 
 
EFTERSOM ATT IMORGON ÄR DET SISTA DAGEN I SKOLAN! Så nedra skönt, som jag har längtat. Ledig, plugga körkort, festa, umgås med mina underbara nära och kära. Kunde det bli bättre?! Sen drar skolan igång och då blir det massa roligheter. Dessutom går mina käre vänner ut skolan, någonting som jag också hade gjort om jag inte hade vart så korkad en gång i tiden. Men, men jag får vänta. Ett år! Kanske lika bra eftersom jag vet inte ALLS vad jag vill göra efter skolan. Men det är ändå ångest!

Hur som, FN-debatten i måndags gick som smort. Lovelovelove!

Känner mig som på bilden! (Typ .. confused!)

PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0