Pull my balls and call me chuckie!

Shedam, jag är galet trött! Vaknade i och försig väldigt tidigt, följt av en väääääldigt lång dag. Fn-konferenserna och "konflikten" -regarding the Nile Basin hölls idag. Det är inte direkt lätt att disskutera ett lands problem när man själv inte kommer därifrån och sådär men det gick iallafall hyffsat!
Det pågick från 8.45-15. + någonting. Sitta på en stol hela dagen får en att börja vrida på sig, och jag som inte har sovit ordentligt på ca två veckor skall ÄNTLIGEN få lite avkoppling. Bara fyra dagar till avslutning och imorgon är det filmmys, på onsdag är det kompletteringsdag, får vara där hur länge/hur kort man vill, torsdag blir det klassens dag med film och tilltugg och på fredag är det slut! DAMN GIRL (8) kunde inte må bättre!

Det känns som om jag går i trans, julklappar, julmat, nyår, nyårsklänningar, fetaste festen, VADFAN?! Riktigt med PANIK! Stockholm blir det iallafall wowwowwow!

Äe nu är jag alldeles för uppspelt och skall ta en smärre promenad.


PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0