Söndag

Söndagar är liksom aldrig spännande, inte ens en LITEN gnutta! På söndagar skall man få sova ut, man skall får göra det som passar en utan att någon jävel skall lägga sig i. Inte var det så för mig denna söndag, med bara typ 2 advent kvar till jul. Okej, jag vaknade liksom klockan halv 8, och jag kom hem 20 över 4. Lite sådär "Du har vaknat på fel sida" men det är faktiskt lugnt, jag är snäll trots att det faktum att jag vill stupa i säng!

Hur som, helgen har vart kanon. Fredagen blev det malmö, avslutades med Hipp. Och igår var vi hos Emilia, skulle egentligen vidare. Men hoppade på fel tåg och hamnade i Kävlinge. Spännande! Det var en väldigt udda visit i Kävlinge också ... menmen, det kommer vara glömt till nästa helg. Annars har jag mardrömmar...

IKVÄLL DÅ? Jo det är ju så att min favvofilm, Holiday, med bl.a. Jude Law, Cameron Diaz, Kate Winslet och Jack Black är med i. Blir alltid all teard up när jag kollar på den! Men samtidigt så går den svenska filmen solstorm, och mor min har väll riktat in sig på den. Jag blir nästan lite arg om jag missar mina favoriter!
Här kan ni kolla om det finns någon favorit för just er ikväll


PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0