Adore!

Ouh, hade nästan glömt! 21.00 varje måndag så går Lipstick Jungle som är mitt personliga favoritprogram, NÄSTAN på samma nivå som SATC men inte där än.
Varje måndag sitter jag bänkad framför tv:n och bara njuter av alla dessa intriger och andra smaskigheter. Jag var totalt jätteledsen när jag fick reda på att det inte skulle komma några nya säsonger av mitt gamla favoritprogram. men när jag istället fann denna underbara serie så blev det genast enklare! Det som är så perfekt är att lipstick jungle går så ofta, kolla själv in:
http://www.tv.nu/serier/lipstickjungle

Så TACK Candace Bushnell, Brooke Shields,Lindsay Price,Kim Raver,Paul Blackthorne,Andrew McCarthy,Dylan Clark Marshall& Robert Buckley
                          



                                             

 Glöm inte, Lipstick Jungle 21.00-22.00 Måndagar
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0