Ojdå, en för mycket?

Efter en hel dag, med bara te så inser man att det har kanske vart en överkonsumtion idag?! Jag är hyperpigg och kommer inte alls kunna sova på ett par timmar, synd är ju det eftersom jag har lite sådär speciella tider när jag ska lägga mig och inte, och om jag hamnar efter den timmen så kommer jag garanterar att försova mig. Så jag hoppas på att vara i säng innan klockan 00.00 denna Tisdagskväll.

Dagen var ändå inte som jag hade tänkt mig. Vaknade med solen i ögonen och det kändes som om det var på väg att bli sommar, men nu är där ute ett vitt täcke av snö. Lite mysigt, men way to late. Snön skulle ha kommit i november-december och det är ju februari nu, hallå? Det måste bli bättre!

MEN, goda nyheter är att vi förmodligen kommer boka en resa till sommaren redan denna vecka. Om allting går som planerat så blir det till Rhodos, faktist två dagar efter skolavslutningen närmare bestämt. Hoppas den idén kommer att hålla, två veckor på Rhodos som för att fira att skolan är slut. Att få lite färg redan så tidigt är ju bara ett plus i kanten! Håll tummen (Y)

Sen imorgon blir det skola, och när vi har lämnat in skolarbetet så hade jag och en vän tänkt att åka och catcha some quality-time och shoppa. Känns som det var minst ett år sedan, upgrade garderoben.
Ohja, den tackar man för! Justnu är det Top Model som gäller, inte särskilt road av det, menmen what to do? Har lovat att se på Andra Avenyn klockan nio ...
 

Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0