Onsdag

Och åhhh så skönt det är, hela dagen har faktist vart toppen. Dessutom är det löning idag, tummen upp!
 Vaknade upp, aningen försenad. Men tog mig till skolan rätt snabbt så jag inte missade hela lektionen. Svenska var det då, skulle skriva en novell i svenska/historia där det skulle vara medeltidsmiljö. Kom igång riktigt bra och den kommer då handla om en flicka vid namn Ada. Haha får se hur det kommer gå.Hoppas i allafall  på det bästa!
Efter det så hade vi matematik och där gick det också jättebra, känns rätt gott inför provet imorgon. Men man kan aldrig vara för säker! Ska plugga lite extra ikväll för att höja det där betyget man har .. sen var det luch, en mycket tyst lunch som omväxling faktist. Men ibland måste det finnas sådana också ju, lunchrasten gick också åt att finslipa samhällsarbetet som skulle vara inne idag, och jag blev förvånansvärt nöjd med den.
Sedan när vi skulle ha turism så hade vi ingen lärare, vilket aldrig brukar hända. Egentligen så har vi inte haft dom vanliga lärarna vi ska ha haft på hela dagen.. Skumt!
Men, även där finslipades arbetet lite till plus lite arbete i turism och ännu mer matte. Sista lektionen, samhällskunskap, ingen lärare där heller, så vi lämnade in arbetet till vikarien som vi hade och sedan var dagen slut. Härligthärligt att sluta tidigt för en gångs skull! Skulle egentligen sluta tre.
Även om det inte är så lång tid fram till tre nu så har man ändå en massa tid som man kan göra vad man vill med. Och jag vet inte hur det ser ut idag egentligen, men tanken var att vi skulle ta oss till NovaLund, får se med den saken. Annars blir det plugg för hela slanten.
 Wish me luck!

Igår så satt jag och funderade lite över sommaren och sådär, och bara klickade runt lite samtidigt som jag tänkte. Och då dök det upp, jag måste hitta en snygg bikini. Och där, på http://www.bubbleroom.se/ så hittade jag den, eller en av dem. Och här under är en bild på hur den kommer se ut.


Men än är jag inte säker på om det är den jag ska ha, eller om det blir någonting annat. För på Victorias Secret hemsida så fanns det också en massa härliga bikinisar, och i alla möjliga färger också. Lite roligare med en lite färgglad än en helt svart?
Någonting som jag däremot hittade på hemsidan var ett väldigt härligt skoutbud, jag menar, kolla bara http://www2.victoriassecret.com/landing/?cgnbr=OSSHUZZZZZZ och jag hittade många favoriter
en av dom är dessa finigar som definitivt står bland top 10 på min önskelista!

Justnu lyssnas det föressten på "The thing things-That's not my name" som är, ah jag vet inte. Finner inga ord för den, bästa genom tiderna haha!

Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0