Onsdag

Idag är det onsdag och jag har äntligen blivit bättre. För närvarande sitter jag med Josefine och Jennifer i skolan och vi fifflar med vårat projekt som ska vara inne idag(!) Vi har haft två veckor på oss.
 Skönt att det snart är klart, hela tidningen blir ju jättebra och jag är supernöjd! Vi tänkte inte stanna så jättelänge utan tänkte käka runt halv tolv och vara klara med det vi ska redan då. Riktigt mys!
Något som inte är så skönt är att det är för mycket snö därute, går ju upp till anklarna.. Inget bra väder för att gå och handla kläder ..

Menmen, här kommer en bild på vår framsida som vi gjorde till vår tidning B-Teen :



Puss/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vem var det som tipsade om denna vackra flicka då?.... kanske jag.. jo det var jag!



Im the one and only

2009-02-17 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0