Thank god it's friday!

Äntligen fredag!
Fredag-Lördag är det bästa som finns. Man längtar alltid till dessa underbara dagar när man vet att då kan man bara vara ledig och göra sånt som gör en happy. Sånt gillar vi!
Dagen har vart relativt lugn, bild på morgonen, engelska och då kollade vi på filmen Little miss sunshine. Helt okej film, inget som jag personligen skulle välja men anyways. Dock fick jag reda på en mycket tråkig sak och vet inte om jag kommer kunna hålla humöret uppe .. men jag ska göra mitt bästa.
Ikväll blir det till att träffa tjejerna om någonting roligt dyker upp, men de hoppas vi. Annars blir det mys med film och massa annat smått och gott. Hoppas på det bästa med andra ord.
Snart en ny vecka och vi närmar oss sommaren, det känns så skönt. Innan dess så ska praktik, nationella prov, sälen och Göteborg göras. 10 april blir det till att åka till Stockholm och fira en vän sedan många år tillbaka, det ska bli jätteroligt att äntligen få träffa dem igen. Det var onsdagens bästa sak, och jag fick klartecken från mor igår. Can't wait!
Egentligen skulle jag åka upp två gånger i Mars för att fira min bästa kompis Linda, men på hennes födelsedag ska jag nog se till att komma upp, men den 27e kommer jag inte kunna dyka upp, det är lite tråkigt menmen, vi får ta igen det i sommar istället!
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0