Tisdag

Dagarna går rätt fort, och jag kom precis hem. Det är skönt!
Nu är det top model som går på tv, och jag småkollar lite för att pausa efter skolan, sen kommer pluggandet att gå igång. matteprov på torsdag känns inte så lockande .. hoppas bara att det går jättebra. Fick också ett jättehärligt besked om hur jag ligger till i italienskan, och ja.. inte alls pjåkigt!
Imorgon får vi se vad det blir. Har pratat lite om att åka till nova, men det kommer säkert vara fullproppat med folk. Sånt är segt men vi får som sagt se vad det blir :)

And yesyesyes, idag blev stugindelningarna inför Sälen klara, hamnar i en toppenstuga med la girls och vi kommer ha superfun, veckan innan ska vi till Götet också. MarsMarsMars! (y)

Föressten så såg jag en underbar tröja från GT, pass på!



PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0