På tårna

Läskigt nära nu, imorgon åker jag och Johanna ner till Italien (Diano Marina) Och kommer stanna där i en vecka. Hemskt vad nervös jag är! Imorgon klockan halv 8 så åker jag hem till Johanna för att vi skall kunna åka tillsammans till Köpenhamn där vi halv 12 ska bege oss ner till Italien. Snuskigt nervös men samtidigt jätteglad för att få komma iväg! Vad jag har sett det som nu så kommer det vara jättebra väder hela veckan och det är ju absolut inte fel med 30 grader, och det går mot 24 strecket motkvällen. Vi både har fyllt våra väskor med klänningar och skor och mängder av badkläderoch för närvarande är humöret på topp!
Laddat med en massa härlig läsning samt musik också!
En vecka utan dator kan dock bli småjobbigt, men det får lösa sig.
Seeee yah when I'm back
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0