Måndag

Dagarna känns bara längre och längre, det är hemskt! Temaveckan är dock igång, vi har spånat på en massa bra idéer riktigt bra! Och imorgon har jag ett italienska prov sen är det nationella muntliga på onsdag. Jag sätter tummen uppåt! Hela denna vecka kommer vara stress stress men ja, en stressig vecka följs av en mysig helg. Göteborg klockan 07.00 på Lördag! Längesedan jag var där faktiskt, ska bli spännande faktist skönt folk, och man hoppas att det blir som det var i Stockholm!

Idag pratade vi också ihop oss om hur vi ska bo i Sälen, man får gåshud när man tänker på det! Det är någonting som jag verkligen ser fram emot, vi är 8 tjejer som kommer bo tillsammans, vi får se hur det går men vi hoppas att det går som vi har planerat. För våra planer är icke dåliga!
Sen var min katt hos vetrinären idag igen, hon skulle plocka stygn, men hon har fått en buckla på magen och jag blev jätteorolig. Det visade sig vara att hon hade slickat på såret som hon fick när dom opererade och nu äter hon istället penicillin .. den stackaren!

Någonting annat som jag har tänkt på också är att när jag loggade in på min msn idag, och skulle ta upp den ruta, ni vet windows live messenger "today" där nyheter och sådant står, så kom där upp en bild på Anna Nicole Smith. Jisses, tjejen dog 2007 av en överdos och i Media skrevs det om henne hela tiden och det blev en himla uppståndelse.
Men nu, två år senare så har dom flesta glömt om henne. Jag har nästan gjort det! Vad hemskt det är, men någonting som är ännu värre är att TVÅ år senare så står hennes ex pojkvän Howard K. Stern och de två läkarna Dr Eroshevich och Dr Kapoor åtalade för att ha skrivit ut mediciner som räknades som droger till Anna. Det är faktiskt alldeles för sent, det borde ha hänt för redan två år sedan! Shame. Till minne av ANS som dog för exakt två år sedan på Söndag



För dom som inte visste så är det vårdagsjämning på fredag, jag ler bara jag hör ordet!

Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0