Ny vecka!

Jag är övertrött, klockan är för mycket och jag ska hoppa i säng snart. Gott snack!
Jag orkar inte med dagar som denna, 8.45 i skolan, börja med projektet. All filming skulle klippas också, och så hände det som absolut INTE fick hända. Strömmen stängdes av och vårat timlånga arbete var nu förstört och vi fick börja från gruden.
I Sådana ögonblick blir man helt gråtfärdigt och vill bara göra någonting som kanske inte passar sig, men nu hände det ju ingeting så de var lugnt! Inte blev vi klara heller utan får skjuta upp det tills imorgon, lite illa men jaja.
Efter skolan så tänkte jag att det skulle bli überskönt att få komma hem, det var ändå relativt varmt på morgonen så jag tog ju självklart cykeln. Men oj, vad hände? jo när jag sitter på cykeln (jag visste att det regnade) och är hakvvägs hemma så börjar det självklart hagla. Till råga på allt så fastnar mitt skosnöre i pedalen också! Strax innan dörren så hann jag också ramla i leran. Hate it!
Väl hemma så vill varken tv:n datan eller någonting annat gå på. Cykeln ramlar och jag ger upp. Efter ett tag går allt igång och jag sätter mig och kollar på 27 dresses för andra gången. Mysig film det där!
17.30 var det dax för utvecklingssamtal och god damn så stolt jag är!


PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0