Oh yah!

Friday idag igen, riktigt mys! Solen skiner och allt är bra, ändå är jag småtjurig haha. Men egentligen så har det ingenting med vädret och så att göra, jag avskyr folk som ljuger bara och det är allt för många nu för tiden. Men, spola bort dom som ljuger och umgås med dom som INTE gör det istället. Enda motgiftet!

Dagen var halvvrickad, skolan skulle börja 8.45 men när jag kom dit så sa folk att vi hade sovmorgon och jag blev lite småsur. Gick för att kolla om vi hade lektion men nejnej, så då gick vi och satte oss på ett ställe och helt från ingenstans kom vår mattelärare och sa att vi hade lektion, trots allt! Gick in där och uppgiften var att vi skulle rita i stilen manga, phu lite tråkigt! Men det gick bra, sedan så hade vi matematik och dte gick förvånansvärt bra haha.
Efter det så visades filmen, den där som vi hade gjort själva upp, som för övrigt blev en dunderhit! Love it.
Sedan var det ju guidningen till sälen .. tog oss ett tag att göra iordning det men det blev iallafall gjort och efter det blev det lunch.
Med andra ord så var dagen helt okej faktist!
Nu sitter jag här, varvar emellan att packa och att sitta vid datorn och det går ju lite sisådär. Planera kvällen och packa viktiga saker är aldrig en smart sak att göra! Och mitt rum ser för närvarande ut som ett bombnedslag. (Typ som det alltid gör) Skämtåsido .. jag brukar försöka hålla koll så man inte tappar bort någonting!
Snart så kommer Johannapanna hem också, hennes flyg gick klockan 12.00 så hon skulle vara i Lund runt 3 snåret (Y)
Dagens bästa var mitt vg+ mvg- i Italienska. Känns överskönt att ha det så!


Sälen a la mañana, och detta är då flickorna jag kommer bo med!

I mina öron justnu: Papa Roach- Hollywood Whore

PUSS/E

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hooppas ni har kul =)

2009-03-28 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0