Onsdag

Igår kom jag hem från Stockholm. Jag har haft en underbar tid där, och tack alla som förgyllde vardagen när jag var där. Ni är bäst!  Fredagen var en mysig kväll med film, lördagen så var det fiesta hos min faster sedan så blev det utgång.
  
På söndagen så åkte jag hem till min far och träffade mina småsyskon och den söta nya hunden vid namn maja.
På bilden så är den lilla till höger och den äldre hunden av samma ras (Shi-Tzu) till vänster.
Helt underbar ras och båda hundarna är riktigt mysiga. Där var jag och åt mat, kollade på "hajar som hajar" med lilla Hugo och Agnes och sedan åkte jag tillbaka till haninge igen. På måndagen så träffade jag Linda och Carolina för att fika, sedan så tog vi oss upp mot hötorget och träffade Joanna och så fikade vi igen. Mysigt värre. Lite shopping blev det också sen åkte jag hem och sov. På tisdagen efter att jag hade packat klart så åkte jag och träffade Kim i Tyresö, hade även turen att stöta på en annan vän som också följde med på våran tisdags- fika och tjejsnack. Klockan blev rätt mycket så morfar kom och hämtade upp mig så åkte vi direkt till bromma. Kom till Sturup runt 20 över 8 och sedan blev det bara till att åka hem och börja packa upp, men jag orkade inte packa upp allting så jag borde väll egentligen göra det strax för att hela rummet inte ska bli kaosaktigt.
Skolan idag började 8.45 och vi fick sluta tidigare, riktigt skönt! Ännu skönare är att de snart är helg, och det är två veckor till göteborg, och tre veckor till Sälen. Tummen upp! Sen räknade jag också ut att det är 63 skoldagar kvar och det är ju inte sådär jättemycket! Sen har vi prao två veckor också, can't wait!
Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0