Onsdag

Och allting känns som det är på topp, riktigt nöjd!

I morse fixades praktikplatsen som jag länge har gått och gruvat mig över för att fixa. ÄNTLIGEN och det blir på ett hotell i Lund under veckorna 22-23. Det ser jag fram emot och nu har jag ingenting jag behöver gå runt och fundera över. Det är också lite skönt att det börjar närma sig helg igen och denna helg ska bli mysig. Göteborg med tjejerna med en massa smått och gott, dock är tiderna som dom är men vad ska man göra åt den saken?

Idag har vart riktigt lyckad, nationellt prov och de gick superbra. Man är ju alltid lite nervös i början så när jag och Vicki började prata så blev det en del "ehhh, öhhhh, assåååå" men det släppte efter bara någon minut. Sedan så fortsatte vi med vårat projekt som heter "Tummen upp" och idag blev vi klara med en hel del. Meningen med detta är att vi ska försöka få samhället att engagera sig mer för miljön och det kan nog gå bra! Det kommer presenteras nästa torsdag och det ska bli jättespännande att få delta i denna tävling som faktist berör hela Sverige och se var man hamnar.
Imorgon ska vi fortsätta, filma lite, ringa lite etc.
Sen så ska min katt få sina stygn borttagna också, nu har hon gått på penicillin sedan i måndags och det stinker verkligen av den penicillin pastan som hon går runt med. Det är riktigt jobbigt, men nödvändigt. Hoppas bara det går bra!

Haha roligast idag är ändå att Miley Cyrus skulle ha slagit sin pojkvän Justin. Helt absurt, hon bara viftade till honom på armen och då kallas det plötsligt att slå. Orsaken var att det var en tjej som hade kommit fram och ville ha bild först med Miley sedan med hennes pojkvän Justin. Miley säger även lite skämtsamt : You got that on tape? och så ler hon stort.
Man undrar ju..

PUSS/E

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en bra dag

2009-03-18 @ 19:37:27
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0