Onsdag

Två dagar till helg, som blir en lång helg! Är klar med de flesta arbetena i skolan och jag är jättenöjd med det eftersom då kan jag ta det lugnt med pluggandet i helgen. Hoppas verkligen att jag kan åka upp och fira min bästa vän! Dagarna känns bara längre och längre och jag kan inte ta mig upp på morgonen. Det är helt sjuk så trött jag är, kanske beror det på vädret.

Såhär ser vädret ut i Lund idag och typ alla andra dagar också.

Mycket tråkigt faktist, men sommaren smyger sig närmare och närmare på. Det känns att det snart är sommar! Två veckor tills göteborg och idag gjordes rummen klara för den resan, veckan efter blir det att åka till sälen och det har jag sett fram emot hela höst-terminen haha! Praktikplats måste också fixas. Jag tycker faktist inte om att praktisera.. Så jag hoppas jag kommer på något bra ställe. Helst hade jag velat praktisera utomlands eftersom vi går en sådan utbildning där man kan göra det. Och redan när vi började i höstas så var en praktikplats i Grekland fixad, men det visade sig att man inte fick praktisera utomlands det första året. Riktigt surt! Men man kan inte hänga läpp för det inte .. Nu blir det till att plugga turism och italienska. Och imorgon ska min kisse till sjukan, illa!
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0