Söndag

Åhhh äntligen hemma. Det är så självklart, borta bra, men hemma bäst!
Har haft det underbart i Göteborg med flickorna och mässan!
Vi kom upp på igår klockan 10 och gick direkt in på mässan och kollade runt 12.30 var det de första seminariet vi skulle gå på som handlade om projektledning och events, lite småtråkigt men ändå okej. Efter det hann vi med att rida mekaniska tjurar, fotograferas flera gånger, sjunga kareoke ( även om jag inte sjöng just då) och springa runt och hämta en massa broschyrer. Efter det gick vi och åt och hade det mysigt i solen innan hemåkningen till där vi skulle bo. Vi kom fram dit emmelan 4-6 kanske, och solen sken fortfarande. Så vi bestämde oss för att göra oss iordning snabba som blixten och ringde en taxi för att åka till innerstan och införskaffa oss hårfärg. Mycket riktigt, det tog en kvart att åka och vi köpte vår färg och så sprang vi runt där i nordstan och en liten bit in på avenyn också innan det var time to go home. Tog spårvagnen mot bergsjön och det var jättekrångligt att komma på vad man skulle göra för att betala men det gick till slut.
Så kom vi fram, gick till pizzerian och beställde en familjepizza. För övrigt så var det den största pizza jag någonsin sett förut!
Sedan begav vi oss tillbaka och åt, pratade lite och hade alltmänt mysigt. Och sen blev det dax att börja fixa håret och det blev faktist helt okej, iallafall så att man kan leva med det!
Klockan tickade på och sedan fick vi sällskap och vi kollade på american pie och pysslade lite. Den blev mycket så vi hoppade i säng och så blev det söndag. 
Av någon konstig anledning så kan jag inte sova ordentligt när jag inte är hemma så jag vaknade jättetidigt och gjorde mig iordning redan innan klockan 7, någonting som jag aldrig brukar göra annars!
Efter 8 någonting så gick vi ner till frukosten och hade det skönt. Bussen skulle komma klockan 10.00 och det gjorde den, mässan igen och idag så blev det en massa annat (bilder etc. kommer senare) ännu mer kareoke, ansiktsmålningar, spel och annat kul.
Sedan var det ju så att vi skulle ut och härja och bara några minuter senare så var vi ute för att beta av den sista tiden innan vi skulle åka hem igen och efter bara några sekunder så hade vi funnit några härliga Göteborgare. GÖTT, tyvärr skulle vi ha käkat med dem men eftersom dom skulle träna och vi skulle åka vid tre så får det bli en annan gång. Mysigt var det!
Så nu sitter jag här, jättetrött men superglad med fyra ord i huvudet: I just love Göteborg.
Det var allt för mig
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0