Tisdag

Jag håller på att smälla av, är helt jättetrött och jag kan lova att ikväll blir det en tidig kväll! Jag som hade satt upp som mål att sova x antal timmar per natt, nänä det klarade jag självklart inte men det ska jag faktiskt klara av att göra ändå.

Skoldagen idag var jättehektisk, phu .. började 8.45 och då var det dax att hämta en kamera för att börja filma. vi var runt i hela Lund, först volvo sedan fordonstekniska. Men det gick bra, vi har bara en liten del kvar av filmen nu, det är skönt. Sedan så hade jag mitt italienskaprov och det gick som de gick.. jag skrev det mesta men fick hjärnsläpp när jag kom till direktioner osv fy. Hoppas bara att det blir ett bra resultat det är det enda jag egentligen bryr mig om haha.


Till helgen blir det till att färga mitt hår och jag är oerhört förväntansfull faktist, ska bli skönt att "gå emot ljusare tider". Dom flesta brukar ju bli ljusare i håret runt våren och sommaren och jag är absolut inget undantag! Jag tycker verkligen om att experimentera med både hår och klädstilar, det är much joy när det gäller sådant och jag ger detta tummen upp.

Apropå tummen upp så är det så vårat secret project heter ;) Och idag är jag mer än glad eftersom det har vart 8 grader ute idag och vi går mot varmare tider, jippie! Sen mot helgen så blir det helt plötsligt -3 grader istället och sånt tycker vi ju inte om. Menmen, lucky us som åker till Göteborg och har ungefär samma väder och inte dessa minusgrader!


Veckans ordspråk är föressten:

Det man måste göra kan man i regel göra / Elanor Roosevelt

Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0