Torsdag

Jag tror jag håller på att svimma, jag är så fruktansvärt trött! Började 8.45 och det var pang på direkt, egentligen bestämdes det att vi skulle till Polhem men det blev ingenting av det, sedan så började vi med annat, så som att skriva ut en massa papper. Vi skulle också ha fått tag på video-kameran men nejnejnej, den fick vi först EFTER luch vilken sabbade en del och vi hade egentligen tre filmingar att göra, men hann bara med en eftersom jag kunde inte prata, hur hemskt det än låter så är det jättesant. Men det får gå som det går, finns två som man skulle kunna använda och vi får se hur det blir med hela saken. Håll tummen och hoppas på det bästa! Efter det så skulle vår idrott börja klockan 14.15 och vi var där i tid, ombytta och taggade för spinningen. Idag var det en heljobbigt pass, men man känner sig helt ren i kroppen och det är skönt! DOCK var vädret kanon och det tackar vi för, hoppas nu bara att de håller i sig!

Sen gick jag och Vicki runt och kollade lite grejjer, och jag hittade ett par skor som jag ville ha så jag och min mor åkte till Nova Lund och införskaffade dessa skorna samt en tröja. Lite shopping sitter aldrig fel mitt i en stressig vecka sådär. TUMMEN UPP för den!
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0