Wiee

Efter två hårda veckor så är vi äntligen klara! Det känns så skönt och förhoppningsvis blir det lugnare nu och det är någonting jag ser fram emot.

Dagen började med att vi (båda turklasserna) samlades för att ha en gemensam redovisning klockan 8.45. Vårat bidrag var ett av dom sista och det känndes skönt, dock så kunde vi inte spela upp våran film som vi har slitit som djur med. Men den ska visas upp för lärarna imorgon! Sedan kom det som en chock att vi skulle till Malmö, någonting som jag absolut inte hade någon aning om (!) Uf-Mässan hölls på nya arenan och det var en del spännande bidrag!
Därefter så kom min mor och hämtade mig och så åkte vi och åt. Alltid mysigt att ha lite kvalitetstid med mor, man hinner säga så mycket mer!
Vi pratade om massor av olika saker, bl.a vad jag ska ha på mig till sälen.
Det är ju nämligen så att alla ettor på vår skola ska åka till sälen på lördag klockan 00.00. 12 timmar i en buss känns inte så lockande men vi hoppas på det bästa! Många säger att det är jättehärligt i Sälen och jag tror dom absolut, jag längtar verkligen! Så kommer vi hem den 3e april och då hoppas jag verkligen att vädret är bättre än vad det är nu, man vet ju inte alls vad som kommer hända. Ena sekunden regnar det, andra är det strålande sol ... 

Sen imorgon ska jag träffa Johanna som kommer från London, åh som jag har längtat. Hon är en av de tjejerna som jag alltid har någonting att prata om med och nu när vi inte har setts på år och dar så kommer det säkert en massa mer. Ouh ska bli spännande att höra hur hon har det där borta också!

      
På bilden till höger är det min lillebror som kan vara lite småskojjig ibland haha! ;D
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0