Lilllördag?

Onsdag idag och allt känns som det är toppen faktiskt. Dock har jag det återkommande problemet med mitt ben som faktiskt stör mig! Hade ju egentligen bokat tid idag igen men det blev uppskjutet till den 29e när jag är på prao! Jippie kay jay liksom. Idag skrev vi även nationella prov i matematik och det kändes ändå relativt bra, hoppas bara på det bästa och så. Nu snart så kommer vi få information om hjärt och lungräddning, lite spännande haha!
För övrigt så har jag endast fyra prov kvar innan vi slutar skolan. Så underbart det är! Värmen börjar ju kännas ännu bättre nu och det är varmt men tidigare idag så var det jättehärligt väder, nu har det börjat avta vilket är lite synd. Dock sitter jag Heidrun och Mia kvar i skolan efter att våra lektioner har slutat. Så då kan det lika gärna vara lite dåligt väder tills i helgen när man ska ut och härja. Hoppas på en lyckad utgång efter förra helgen som var rätt seg och så! Sedan nästa vecka så är vi lediga på torsdagen. Ska bli sååå skönt, party mitt i veckan sitter aldrig fel!

Sen så pratade jag och min kära vännina om att vi ska fixa våra naglar till nästa vecka. Jag bara älskar det! Det är så underbart att ha fina naglar, och det gör en tjej mer kvinnlig också. Eller har jag fel?
Men oturligt nog så åker Linus till Cypern nu i veckan och vi får sitta i Sverige och häcka medans han blir jättebrun och får en massa värme. Avundsjuk till max kan man ju säga! Hoppas dock han får det trevligt

Inte ser det helt fel ut, ellerhur?!
have a nice day
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0