Söndag

Det är söndag och solen skiner, inte trodde jag att solen skulle skina alls under denna helg efter förra veckans hemska väder men ack så fel jag hade. Det är ju perfekt att det är så bra väder, hoppas nu verkligen att det håller i sig! Dock har min helg vart mindre bra eftersom mitt ben är så pass illa som det är .. tack och lov så ska jag iväg och kolla det imorgon och hoppas verkligen inte att det är någonting allvarligt. För som det är nu så kan man knappt gå på benet och det var en pärs att gå runt på stan i fredags. Men vi satte oss på ett mysigt café vid namn Grafitti Cafe och tog de lugnt och pratade om en massa roliga saker. Att ta upp gamla minnen är alltid roligt!

Nu är det ju som så att det bara är två veckor kvar av skolgången, sedan blir det till att gå ut på praktik. Det ska bli jättespännande! Två veckor, sedan är det en relativt slapp vecka i skolan och sedan är det sommarlov! Tiden sedan förra sommaren har gått så otroligt fort, och nu sitter man och planerar sommaren och hösten när man ÄNTLIGEN fyller 18. Så som jag har längtat, och nu är tiden inne. Körkortsläsningen är i full gång och jag hoppas på att kunna få köra upp samma dag som jag fyller år. Det hade vart det mest optimala. Att bara skriva om det får mig att pirra i hela kroppen .. men det är riktigt synd att jag fyller år så sent som jag gör eftersom alla har nästan fyllt år redan känns det som, och jag får sitta och vänta ett halvår till innan det är min tur. Riktigt surt!

Sedan måste jag säga att Victoria "Posh" Beckham har gjort ett mycket bra arbete i Armanis underklädskollektion! Den som har missat den har verkligen missat någonting! Hon är jättevacker, och fröken Posh kommer inte kliva ur rampljuset på ett bra tag. Tummen upp för den!

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är mycket duktig på att skriva, likaså att

ta bra bilder. Fortsätt med det, så kanske du blir

författare en vacker dag.

Men ge fasiken i att röka, då blir du ful snart.

Kram, Mormor

2009-05-11 @ 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0