What a day

Jisses vad min mage pirrar. Jag vet egentligen inte vad det är! Fy och fasa vad jag hatar sånt.
Idag har jag sovmorgon så jag börjar 10.15 istället för 8.45, det är riktigt skönt eftersom man har börjat 8.45 varje dag nu. Jag är ingen morgonmänniska i veckodagarna så det är skönt att börja senare.
Dagen börjar med turism och genomgång av de jäkla provet som vi har på onsdag som jag ärligt talat inte förstår ett dugg av. Sedan så har vi naturkunskap, och där är det redovisning. Ska bli lite kul eftersom vi har haft kul när vi gjorde arbetet. Efter det har vi svenska och sen slutar jag, och jag måste hinna skriva mitt italienskaprov och lämna in papper för praktiken också, jag vet inte hur min vecka ska kunna gå ihop med allt jag behöver göra. Dessutom, mitt i allt så ska jag och Heidrun baka inför klassmys imorgon, och den tiden har jag inte. Vet inte hur det kommer gå?!

Nu sitter jag här och väntar på Vicki som kommer till mig nu om bara några minuter för att babbla strunt och så har vi sällskap till skolan sen. Mysigt värre!

Igår så var de en jättelugn dag, massa plugg och sedan på kvällen så gick "The Guru" på tv, jag har sett den ett par gånger. Men jag tycker ändå den är rätt rolig. Eller han är rolig det är nog mest det jag kollar på. Innan dess så kollade jag och min äldsta lillebror på Wipeout på kanal5, det var nån sån special och herre mig ge vad vi skrattade!


Hur roligt ser inte det ut? haha
Take Care
Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0