Yes sir!

Oh idag har ju vart mer än underbart! Kom till praktiken vid 8 och drack lite kaffe eftersom Ana redan hade hunnit delat ut de första brickorna. Jag delade ut frukosten kvart över. Sen satt vi och pratade lite och kollade igenom vad som skulle göras under dagen. Sen kom en kille vid namn Pablo som skulle hjälpa till eftersom alla rum var upptagna, så efter det så städade vi och bytte alla sängkläder. Helt plötsligt var klockan runt 11 och då gick vi iväg och hämtade mat och jag åt en jättegod sallad från gräddhyllan, smask! Sen kom jag tillbaka så åt vi lunch, och Ana stannade då kvar på gräddhyllan eftersom dom behövde hjälp där. Sen var de inte alls så mycket kvar att göra, lite småplock sådär. Då blev det bestämt att jag kunde lika gärna gå hem så jag skulle slippa att sitta och häcka så jag gick hem runt 20 i ett. Inte helt fel kan jag ju säga!

När jag kom ner vid bussarna så kom min buss precis så jag hoppade på den och var hemma 8 minuter senare. Väl hemma så gick jag ut och satte mig i min underbara solstol och somnade. Hur bra kan inte livet vara ibland?! Och nu sitter jag då här, lyssnar på lite Nickelback och har det allmänt skönt och ser fram emot helgen! 

                  
                         Jag kan ju säga som så, att två veckor på Ahlström kommer att bli mer än wonderful. Yessir! 
    


PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0