?

Denna dag är precis just det. Igår kraschade min dator totalt och jag blev jättearg över det, men sen fixade mamma den på något vänster och nu funkar den, men det har inget internet. Vilket värde har den då VAVAVA? Det är nnog ingen som kommer kunna svara på det! Tack och lov så räddades alla bilderna och andra filerna .. annars hade det vart kört för min del ..

Hur som, kvällen igår blev ... jobbig. Efter att ha rivit tapeter, målat och städat var jag dödstrött och hade sjukt ont i kroppen (inte blev det bättre av att jag vaknade upp imorse och inte kunde vrida på nacken)
Hur som så var allt kasst så det blev till att åka hem och bara dega. TvN slogs på vid 7 när Gossip Girl började och efter det blev det Love Actually. Helt underbar film, dock blir jag både nostalgisk och sentimental när jag ser den .. inte bra haha

Nä nu skall jag faktiskt göra lite nytta!
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0