God damn

Kvällen börjar närma sig sitt slut! Lite skönt för imorgon är det fredaaaag ( jag behöver inte säga mer va?) Synd är det dock att lovet snart är slut .. dessutom skall Tur2orna åka till Skryllegården på måndag, ärligt talat vet jag inte vad det är eller vart det ligger.. Men det löser sig väll!
Positivt är att ju fortare dagarna går, ju närmare kommer man min födelsedag, och som jag har längtat!

hur som, idag har jag inte gjort så förfärligt mycket. Var och fixade lite på nya stället, tog en promenad till Nova för att köpa ett skärp som jag har siktat in mig på. Men som vanligt .. det finns aldrig när man vill ha det. Alltid ser man saker som man vill ha så tänker man att man ska vänta lite, men när man har väntat den där lilla stunden ja, då finns saken som man vill ha inte längre kvar. Detta gäller typ ALLT, rätta mig om jag har fel. Men det tror jag inte .. Någon mer än jag som känner så?
Strax därefter satte jag mig på bussen och åkte till lund istället, tack och lov fanns skärpet där. Fick det sista! Sådan tur jag hade, sen köpte jag även ett brev för att kunna skicka mitt arbete till min fantastiska lärare (y)

Nu som sagt är jag hemma, och har vart det sedan jag postade brevet. He he he, kul va? Njae sådär skulle jag säga. Jag bestämde mig för att det skulle bli en s.k "fixkväll" så nu sitter jag här med inpackning i håret och skall snart skölja ur det och fortsätta med den längre proceduren. 
Innan jag satte i inpackningen hann jag även tvätta mina make-up borstar. Jag har aldrig riktigt tänkt på att tvätta dom, men jag är glad att jag gjorde det. För fy fan vad dom såg ut, usch. Något av det snuskigaste jag har sett! Så, du som inte har dina borstar tvättade, spring iväg och gör det NU. Din hud kommer må så mycket bättre, och rykten säger mig att man skall tvätta dessa en gång i veckan ( det tror jag att jag kommer fortsätta med) 

                                                                           PUSS/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0