Hold on, ready? Hereee we go

Yepp, short update så ni vet att jag lever. Jag lever, till alla som trodde jag inte skulle överleva. Längesedan sist fan, men jaja. Jag har fullt upp! Dock inget att skriva om, skämtåsido! en torsdagskväll som denna ligger jag och degar, tänker på vad som har hänt i veckan .. det är inte mycket det nej! bebban var bortrest, jättesorgligt!

På sista tiden, förra helgen var det Göteborg (haha!?) jag vet inte vad eller hur, men så var det. Jag och Denise bestämde oss för att åka till göteborg, kom på fredagen och åkte hem på söndagen. Yey, typ. Hann med some shopping, some movie, some chäll! Filmen blev Fame, redig film, ny på marknaden. Coolt va? Nämen den var bra, jag tror nog alla har sett trailern till den, kan rekommenderas!



SNYGGA VA?


Sen har veckan vart en temavecka, kan tyckas låta spännande, men icke! Men det är ändå ett bra tema, vi har Italien. Vi sitter mest och letar resor till oss själva, men ändå! Skolan har vart underbar på sista tiden, massa redovisningar och prov. Och det är greeeeat, hard work does pay!

Och a la mañana då? Joserru, skolan börjar 8.45 tummen upp på den, sen blir det marknasundersökning i centrala Lund. Be theeere he he he. Sen skall jag hem, men innan jag kommer hem skall jag försöka hinna få lite färg, all pale är inte snyggt nej. Men det får vi se om jag hinner, vi är ju trots allt i full gång med flytten. Jag har packat ner det mesta av alla saker, lite kvar nu. Kämpa-ryck i helgen kan jag lova!
Sen ska jag ju hem, göra mig klar för Empans 18-års. Wow, grattis i förskott! Sen blir det hem till sängs och ladda eftersom jag jobbar från 7.30 och framöver både lördag och söndag, spännande? nää inte i denna kylan .. Jävla iskub man kommer jobba i shit! Menmenmen, all for me. Enjoy, kanske hörs sen, ladadi pussis!

he he he, för mycket fritid? GLÖM DET :)
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0