nää

Lite sur blev jag då jag insåg att världens inlägg från här om dagen bara försvann spårlöst. Men de finns inte så mycket att göra tyvärr.

ÄNTLIGEN, LOV! hallå, fy satan vad skönt. ledighet, myspys i kylan och annat gott. Landskrona next weekend? haha jaråå. Halloween är det ju också, spännande.

Dagen var dunderjobbig, upp i gryningen ( fyi, det var inte ens ljust ute, då är det tidigt?!) hur som gick jag upp och gjorde mig klar för dagen, satte mig vid datorn och pluggade lite och var i skolan redan 8.15 eftersom jag och Sanna bakade ju pizza inför dagen, skitjobbigt, men resultatet blev super! Dagen har alltså gått ut på att ha mässa, från 8.15 till klockan 19.30, god damn.. fullt tempo! Dock hade vi en redlig rest där vi åkte in till stan och käkade på McD he he he, smart va? ne, men det kändes skönt. Benen höll på att vika sig innan, otroligt tröttsamt. TYVÄRR vann vi inget pris, men inte föll några tårar. Vi var näjda och gick hem med ett leende på läpparna.

Ikväll skänker jag en extra tanke till Josefine som jag verkligen hoppas blir kry!
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0