Bladadi

Ohnoo, Tisdag kväll .. tiden ba springer förbi. Tur är väll det. Snart har september gått och vi är då inne i Oktober ..( mest för er som inte kan månaderna) hehehee. Det är med all sannolikhet inte alls långt kvar till min födelsedag ( fortfarande för er som inte fattar)

Hur som är det ändå månader dit! Och tänker därför ta dagen som den kommer, skola till max idag alltså. 8.45 till 16.15 "jättekul" .. Menmen, här sitter jag samtidigt som jag packar inför morgondagen då vi åker på våran .. typ .. efterlängtade äventyrsresa. Som blev uppskjuten i en hel vecka, en vecka när temperaturen bara sjunker. Är det kul? nej! Skall det bli kul med resan? njae lite små orolig. Skall det bli trevligt att sova i skogen utan bekvämligheter så som dusch och toalett, datorer, tv-apparater och allt annat man kan tänka sig? FETNEJ är mitt slutgiltiga svar. Men de ska bli lite roligt, hade dock nöjt mig med en dag, utan övernattningen. Då hade det vart bra! Men jag älskar att paddla så vi får väll se vad som händer, vem som trillar i och vem som blir grinig och förbannad.

Igår var det matteprov då .. matteprov med den förbaskade Urban .. första lektionen och man har matteprov, inte världens bästa faktiskt. Återigen är man inne i pluggandet, utan fritid. Efter ett helt sommarlov är det inte kul faktiskt. Men jag ser framåt, ser fram emot vårterminen med en förmodlig resa, praktiken som för övrigt INTE skall hållas i Sverige. Sommarlov '10 och sista året på gymnasiet. Man brukar ju säga som så, att den som väntar på något gott väntar inte för länge.
Samtidigt som jag blir sur på mig själv som sitter och drömmer nästan ett helt år framöver så tycker jag det är kul. Efter alla dessa år i skolan så blir det finally lite paus, även om studierna kommer komma igång inom kort därefter.

Men som som, jag skall försöka ta dagen som den kommer, och inte år framöver.
PUSS/E


Kommentarer
Postat av: Alina

Kul! :)

2009-09-16 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0