Sista blogginlägget innan sängdaxx!

Äntligen, efter massa timmars plugg så är jag äntligen klar. Dessutom, när jag var heluppe i mina studier så hjälpte jag även min bror. hur duktig är inte jag?! hehehe
Det känns så skönt att ha det klart, nu kan jag äntligen pusta ut och ta en liten break. helgen har jag planerat att den skall bli lugn, kanske blir någon lättare utgång men vi skall tydligen ut på en utflykt på söndag(?) vi får se, jag återkommer om det. Tisdag är den dagen jag känner mig mest pepp för. Börjar med halkan, går sedan över till resande till Sthlm, äntligen. Men då gäller skolarbete då också, (är det någon mer än jag som fattar hur mycket plugg det är?) aja, inte skall man gnälla.
Imorgon gäller tiden 8.45 ,börjar med Italienska (som jag förövrigt redan är klar med) efter Italienskan övergår vi till arbetsmarknad för turism och jag Heidrun&Julia skall då försöka planera upp hela våran affärsidé så den blir lyckad, med prototyp och hela baletten. Hoppas verkligen allt går som det skall, sen är det lunch och vi avslutar med religionskunskap. Som jag faktiskt tyckte var roligt, i yngre dar men har helt tappat intresset för det nu! Ajaaa det är som det är, mitt största problem är väll att jag inte kommer att komma upp imorgon, så jag säger natti till er alla söta och går och lägger mig just i detta ögonblicket. Hoppas ni får en mysig natt, det skall jag ha, iallafall med lite stämningsmusik ekande i mitt huvud , (för er som inte förstod så kommer jag somna till denna hehehhehe) 
 
eller kanske dennaa



Vilken hade ni valt? Är kvällens fråga.
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0