YES!

Ouh, nu är jag äntligen hemma. Två dagar var nästan för mycket. Fyra mils paddling och sova i skogen? nädu, det var ingenting för mig! Men samtidigt var det en mycket rolig upplevelse, som jag tidigare har nämt så älskar jag att padlla och så. Men den träningsvärkningen är inte att leka med! Jag kan knappt gå .. inte heller kunde jag gå upp ur sängen i morse men var tvungen eftersom jag började 8.45 fy och fasa. Tack och lov var dagen ändå relativt lugn så det har inte blivit så att man måste röra på sig konstant!

Nä fy, jag gnäller alldeles för mycket. Och skall då försöka skriva om någonting positivt. Och det som är så sjukt positivt är att det är inte långt kvar till min födelsedag, och körkortet är förhoppningsvis ännu närmre! den 22 September ger jag mig ut på halkbanan och sen blir det lite teori och sådant nödvändigt i oktober och sen är vi redan inne i november och då skriver jag teorin och så uppkörningen. Att ens tänka på det får mig alldeles varm i kroppen. Kan inte riktigt fatta det! 18 långa år har då gått .. samtidigt känns det som om jag var 10 år för bara några månader sedan... ÅH vad jag är glad!

TÄNK, kanske är det såhär det kommer se ut ;) 
 
PUSSSS/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman kanske dags att uppdatera den lite mera haha ;)

2009-09-14 @ 20:39:55
Postat av: babby

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig hos mig!

2009-09-14 @ 21:02:20
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: BREEZY

SETT SKANDALEN PÅ MTV MUSIC AWARDS?

kolla videon på min blogg & säg vad du tycker!

2009-09-14 @ 21:09:31
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0