Ehm?

Jag är jävligt äcklad, så äcklad att jag inte ens kan prata om det?! Då är det jävla massa illa, men vafan. What to do som man brukar säga! Istället för att sitta och äcklas av allting så kommer jag istället vända det till positiv energi, som vi alla vet är den positiva energin helvetes jävla bättre än den negativa. Det tar mer från en person att springa runt och vara sur och hela den grejjen så jag skall bada, köra en totalnoppning av ögonbrynen och göra en massa mojjs för mig istället! Det gör mig glad, så nu har jag bestämt att jag bara ska ha glada miner. Plugga står också högt prioriterat på listan! Så, time to do some some :)

Tillsammans med Leona så skall det gå galant haj!


PUSSPÅER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0