he he he

Godmorgon era fisar! Jag är dödstrött, skall snart börja ta mig till skolan. Najz! Börjar med Engelska, helt f*cking okej, sen är det lunch, ännu bättre, ledig dirr liksom! Sen går jag dock sent idag inte lika roande blöhhh! Men what to do? Låg och tänkte på det igår, idag hade jag vart i Italien liksom. Eller ja hela veckan, men det är ju bara tisdag .. Tror vi skulle till Milano idag, är inte det JÄVLIGT typiskt? Hilvetes Island och vulkan! Jaja,
Detta är en bild från Diano Marina (Italien) Förra året .. böh vad jag vill ha sommar och sol!

Jaja hur som, det är tisdag, dagarna rullar på .. Idag är det tv-maraton ju! Börjar med DH, slutar med Cougartown. Mina två absoluta favoriter justnu. En dos intriger och en dos komik! MUMS
Nu måste jag lägga på ett kål om jag vill hinna (egentligen vill jag inte) men plikten kallar! 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0