kan inte stoppa mig, kan inte hindra mig (8)

Jaja blablabla, pladdret går! Men w-ever. Jag är nöjd som en jäkla ättika, kunde inte vart bättre faktiskt. Gårdagen var härlig, sol och grymma sommarkänslor (nu är det inte långt kvar) och umgänge med Chulle! To die for faktiskt. Sen åkte vi hem, jag hann inte långt med att göra någonting förrän jag bestämde mig för att hoppa i bingen. Jäkla skönt det där! Sov som en prinsessa faktiskt och vaknade med solen i ansiktet. Bra start på dagen med andra ord. Eftersom jag hade sovmorgon så låg jag och drog mig innan jag bestämde att jag skulle upp och göra mig iordning, bra idé! Kom till skolan med sällskap av Sanna. Historian kämpades med och sedan hade vi svenska, inte jättekul. Men ändå okej, lunch, sedan prov i N:Kunskap. Prov är aldrig kul, men det kändes okej. Sen var jag och fröken J på Nova, jag kan inte hindra mitt begär .. så det blev en söt kläning och ett par skor (jag borde inte, men jag gör det ändå) blabla, jaja nu är jag hemma och skall ut och köra! BACK ON BABY!

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0