Februari

Så har det hunnit bli februari, vädret är trots allt fortfarande skit. Men what to do? Brukar älska snö,men inte nu. Jag vill bara upp i backarna, där är det enda stället snö accepteras nu .. Så jag ser fram emot att förhoppningsvis åka skidor. Det ger mig en sådan frihets-känsla. Och det är den bästa känslan som finns! Men nu kan jag inte sitta och dagdrömm eftersom min rossliga hals dödar mig .. Tänkte att jag skulle gå till skolan imorse, och det gjorde jag och försökt lite iallafall. Men jag kan inte vara den pepp-bruden jag alltid brukar vara, nu hänger jag mest. Hostar och snorar som en jäkla skitunge! Jaja hur som .. nu sitter jag här hemma, lyssnar på Patrik Isaksson-1985, den är underbaaar. Det är precis som jag känner mig, kanske inte just -85 eftersom jag var knappt påtänkt då haha. Men en -08 skulle definitivt sitta rätt! 2008 var det bästa året, även slutet 07 .. shit vilka tider. Vad man hann med mycket under dom åren, det är helt sinnesjuk hur nostagisk en människa kan vara .. Men men.

Nu sitter jag här och spanar sex and the city, bästa som finns! Älskar Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Och jisses amalia vad avundsjuk jag är på Carrie som har Mr. Big. Tänk om han verkligen finns, phu. Underbar! Det är mitt mål, att finna en man lika .. bra som honom. Klart folk gör misstag, men fan.. Jaja .. här sitter man och pratar om någon på tv .. Jag kan dock berätta om egna såna, men det tänker jag inte göra, helt onödigt. The past is the past och jag ser bara framåt, även om det känns trögt justunu. Varje dag är en ny utmaning! Är bra egentligen, men det är verkligen för mycket just nu!

Sen har jag inte berättat om min helg heller, riktigt shame on me .. jaja hur som. Jag träffade Julia runt 8 tror jag att det var .. Vi kom såklart på något cp-tåg som vi inte ens fick gå på, men smarta som vi var så gjorde vi det haha. Hamnade hur som i Malmö där vårat äventyr styrdes mot Södervärn, upphämtning där och hem till en väns vän. Han fyllde år, mycket trevligt där. Sen blev vi skjutsade till centralen där vi skulle möta upp vårat andra sällskap, min mobil stängdes av. Ohooj så kul det var. Frysa häcken av sig i minst en halvtimme är något jag hatar, under den tiden kom det fram någon Linköpingare (?) han såg dock mer ut som om han kom från en annan del av Köping tyvärr .. han var trevlig och presenterade sig som någonting-kommer inte ens ihåg! Jaja, lite trevlig var han. Tillslut så gick vi upp till Stortorget efter att ha fått tag på rätt, dock skulle min fina tillbaka till tåget och åka iväg, blev jätteledsen. Men inte kan man deppa ihop heoheo, resten får ni kanske veta en annan dag, eller det är lite W E L! Hajhaj, hur som kvällen slutade bra. Jag .. öh .. "däckade" vid 5, hämtades av mamsen sedan och det åktes hem, la mig i sängen och somnade fortast möjligt .. Lördagen bestod av sovning, ansiktsmasker och sådant trams även ett besök hos en vän för att babbla lite. Söndagen blev ännu mer facial-masks och hårinpackningar och myspys, skulle egentligen träffa Sannisen men nejnej .. vi träffades iallafall igår, käkade wok och sprang i affärer. Hittade ett dundersött tunika/linne, ett par beiga byxor som jag har spanat in och en klänningsliknande sak! Nöjd som bara den HE HE HE. Jaja .. veckan kommer rulla på som vanligt, hemma imorgon igen. Så om det är någon som känner sig sugen att komma över med en nice rulle så är ni välkommna! 
Allt för mig .. justnu 

Dessutom fick jag en söt liten rosa dator av min käre mor igår, var välbehövt! Nu är jag dundernöjd, måste ha gjort något bra. Eller så är det så att det som går dåligt måste kompenseras med någonting bra?!
DET är dagens dilemma :)

PUSS/E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0