God morgon y'all

Nu var det torsdag då, "yey" shi vad nervig jag är! Klockan är halv 10, jag har precis stigit upp, ska göra mig iordning, måste köpa något att äta, ska till skolan och fixa det sista, ha redovisning, fixa mer, förbereda inför kvällen, folket kommer, humöret måste vara på topp. Sen hemgång. Nice! Men, jag vet inte hur jag ska få allt att fungera, imorgon har jag en redovisning, en inlämning och ett prov. Det gäller att prioritera, men jag vet inte hur! Shit ... hatar det. Dessutom måste jag hinna packa, hur ska allt gå ihop? Det är den stora frågan :( Jag vet inte hur, men jag måste lösa det. Får ont i magen när jag har så mycket att tänka på .. men men, jag hann göra några körkortsprov igår! Nice, fick de flesta rätt men jag har fortfarande en del att öva på innan det är dags för det riktiga!  

Nä nu ska jag läsa igenom redovisningen för att sedan hoppa in i duschen!

Vill ha den tiden igen, NU!
PUSSIS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0