HEJDÅ SKÅNEE!

jaja fan vad nice .. det blir som det blir. 19e åker jag härifrån första gången sedan innan jul, kommer åka skidor och ha det jättemysigt i Dalarna, men innan dess så ska jag träffa en väldigt gammal vän. Ska bli supermysigt! Kommer hem den 28e, sen är det Mars, åker till stockholm den 5e igen, kommer hem den 7e sen åker jag till Frankrike runt den 20e och är borta i en vecka, kommer hem, har lov. Min älskling fyller 19, det blir fett med festligheter. Sen får jag besök i en vecka, och veckan efter det åker jag till Italien. Sedan är vi inne i April, då blir det pluggaplugga, sen är det maj och då blir det blekinge. Tjo vad nöjd jag är .. Slipper tänka, dunderskönt!


Toppen ju, sen så har jag bestämt mig vad jag vill göra också. Och Mr är inte inräknad, lala .. this is my time to shine, snart drar jag också till med en comeback, en efterlängtad sådan! Jag vet att ni har saknat mig, men nu lovar jag att jag kommer vara tillbaka helt!

PUSS på er sålänge/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0