Nattinatt!

Nu är det alldeles strax dags att knyta sig! Blir två lektioner imorgon, bara för att inte hamna efter. Imorgon skall jag tala dalmål, får se hur det går. Ahaa skall vara en "dryg" arbets-intervjuare för Fredrik the brat. Hehe, jag skall grilla honom även fast jag kommer säga att hans CV ser bra ut, och "han" säger att det är jag som ser bra ut. Fräsigt va? Så fantasifulla vi är haha. Men haha det går förhoppningsvis bra, sen så skall jag skriva ett prov i naturkunskap.. det suger. Hänger inte alls med, ingenting som intresserade mig denna gång. Damn också, jaja det får väll gå. Måste dyka upp hur som! 

Sen ville jag också avsluta att publicera en bild på mina "idoler"  två vackra kvinnor, jag struntar i deras yrke. Har fastnat för deras härliga utseende, svallande hår, stora läppar och intensiva ögon. Samt deras glada personligheter! Dig it!

Katie "Jordan" Price och våran egna Carolina Gynning. Perfektion när den är som bäst!

Sen avslutar jag med en bild på mig, det var rätt längesedan en sådan fanns här ..


Tillsammans med mina två förebilder så vet jag att jag är bäst!
Sen somnar jag till "New Kids on the block" Jag vet att du hade velat vara mig justnu ..
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0