Onsdag då

Fyhy.. skittrött. Brukar gillla onsdagar ju, men nu är jag way to trött för att göra det .. Min käre mormor väckte mig precis .. inte det smartaste men vafan, hon ville berätta att bokningen är genomförd hehe. Jaja hur som så ligger jag hemma idag, hatar det. Finns aldrig någonting att göra men jag skall plugga my thussie off. Svenska och naturkunskap, wihoo! Lite italienska skulle inte vara helt fel. Sen måste jag börja kolla upp information till temat nästa vecka, två veckors tema väntar. Fy vad jobbigt. Denna gång skall det vara något från asien, vi får se hur det blir, och vad det blir för min del. Jag kommer hålla er uppdaterade!



Kung-fu, thaiboxning, yoga och karma är några på listan! Vi får som sagt se vad det blir, och jag blir glad om någon kan komma med tipZ

PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0