Tisdag

Herre min ge vad trött jag é, alltså seriöst. Det är inte allt normalt att vara så trött som jag typ, alltid är! Igår kom jag hem vid tre, hoppade i säng, vaknade, åt lite, pluggade lite och sen ner i säng igen! Vill göra samma sak idag igen, men vet samtidigt att jag inte borde eftersom mitt dygn blir ju som bortblåst .. Jaja, det går över säger dom. Läskigt iallafall, vet inte när det är dag och när det är kväll. Hur som så gick skolan bra, bara det att jag blir så ruggigt grinig när jag är nervös, stressad och pressad. Det är helt sinnes, och allt ska vara på mina villkor. Tack gode gud att jag har såna fina vänner som förstår det, annars hade jag vart helt .. ja jag vet inte! Men det gick som sagt bra, blev iallafall halvklart .. några timmar ikväll, och imorgon och jag kan pusta ut! Måste bara få det att hänga samman, sen är det hel-lugnt. Och imorgon blir det till att åka till malmö med dom fina, lite smått och gott måste införskaffas till helgen. Superduper, den är check iallafall! Sen så har jag planerat att åka straight home och plugga igen .. Dödligt .. en rapportskrivning tills på fredag är inte kul! Men nästa vecka blir det much more easy, men det negativa nästa vecka är att Jullangullan åker 100mil away, skittråkigt. Men jag hoppas hon får det underbart med massa sol och bad, har själv aldrig vart i Thailand så JAJA. Jag behöver bara vara kvar två dagar, för sedan far jag mer norrut! Känns efterlängtat med en "semester" och jag ska försöka passa på att åka skidor.  Det är en sådan frihetskänsla .. Men sen hade jag också hoppats på att ta mitt körkort, kanske inte blir av nu eftersom det är så kort kvar! Annars får det vänta :(


Nu ska jag fortsätta posa på och plugga på .. kanske man blir något i framtiden liksom HE HE HE ;)

PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0