In deed

Jaja, lördags-kväll. Mysigt! Dagen blev inte mycket alltså .. vaknade, tog mig i kragen och pluggade. Sedan vid fyra åkte jag in till stan och mötte upp fröken Sanna och tog en fika. Det är så skönt ibland att bara sätta sig ner och ta en supergod kaffe (chai denna gången dock) japp,och bara babbla på för vad magen tål! Det är lättare än att sitta hemma om mami är hemma som ofta sticker in ett öra! haha jaja hur som, det blev massa babbel.

Dessutom har jag hunnit färga håret, resultat får ni se imorgon efter det att jag har vart i malmö och fixat naglarna. Tack vare den underbara Anna så går det :D menmen, resultat på allt får ni alltså se imorgon. Nyfikna? Det vet jag att ni är

PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0