Måndag morgon

Nu är dagen här, haha usch. Klockan är alldeles för tidig för att jag skall orka med allting. Fy, hur som så är jag i tid. NU iallafall, skall hinna med en buss ca halv 9, dock måste jag vänta en 10 minuter på att "rätt" buss ska komma.. Hatar atts tå där och frysa. Dessutom blåser det så satans mycket.

Hur som, så var jag hemma och pluggade igår som jag tidigare nämnde. På kvällen blev det dock Scream. Usch, filmen i sig är ju inte läskig, men jag blir helt paranoid när jag ser sånt! Kan inte gå utanför dörren när det är mörkt.. Usch! Den är riktigt väck, blod hit och dit. Skumt!

Ni får ha en så bra dag som möjligt, så kanske vi hörs lateeeer!
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0