Ohmy

Jag är såååå trött... jag hatar det eftersom jag inte vet varför jag är trött! Är ju ledig! Hur som blev det en tidig uppgång imorse för att försöka hitta en bok som skall vara utläst till nästa måndag. Taggad? nähääädu! Hur som haver så har jag gett mig fan på att jag skall kunna läsa klart den.

Hittade den som ni kanske förstod ( he he ) så då blev det till att snabba på och åka upp till stan (om man nu kan kalla den så ..) Skulle egentligen bara sola eftersom jag har blivit ohyggligt likblek på sista tiden (undra vad det beror på haha ) färgen sitter där den skall, men jag kunde inte undgå att springa lite i affärer när jag ändå var där .. så det blev lite nödvändigt, bla en balsamspray och en vit basic långärmad tröja. Lite myspys, sen blev det raka vägen hem och jag började läsa och kom en bit. Sen däckade jag av totalt .. och nu sitter jag här.
Småspanar på supernannyn med min mor 8-|

CYAA
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0