Skulle kunna gråta ..

Jag gör ALLt för att försöka hålla mig vaken .. det är helt dödligt! Rödsprängda och klippande ögon. Och klockan är knappt sju?! Det börjar bli riktigt med varning på den haha! Hur som, min favvofilm går ikväll: Something New, helt underbar men jag tror inte jag kommer orka vara uppe så länge! Skolan gick finfint. Engelskaprov 1 avklarat, smack that typ. Italienskan gick great, nu är det bara den förbannade naturen kvar .. Sen är jag med, totalt!
Imorgon är det föreläsning klockan 8.45 yeey (eller inte) jaja, nu ska jag hugga lite matte till, säg till om det finns en sån mirakel "kur" för att hålla sig vaken He he he
Får lägga in bilderna en annan gång.
PUSSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0