Snart är det torsdag och snart är det helg!

Så skönt, nästan en hel skolvecka har gått, bara typ 10 to go, kul va? Jaja, det har ju gått bra hittils, fortsätter man i denna takt kommer terminen kännas jättekort, och arbetar man såhär hårt så kommer det också synas! Yey.
Skolan idag var riiiktigt seg, började 8.45 med en föreläsning om Asien eftersom det är vad vi håller på med just nu. Det tog ett bra tag, men samtidigt så behövde vi bara information om ett land, just vårat : kambodja! Men han pratade om alla, och det blev rätt långtråkigt att sitta på obekväma stolar också .. Men hursom, lunch, teori i idrott. Thanks god så hade jag gjort det mesta så jag brydde mig inte särskilt mycket (shame on me)
Efter skolan tog jag och Julia en kort-runda på stan. Spanade lite grejjer, och det blev hårfärg och en tröja. Är inne på basic-spåret och det var precis vad det blev! Nöjd iallafall :)

Efter stan hade jag en sån konstig känsla i magen, visste inte vad det var men det kändes inte bra, fick aldrig veta varför heller. Antar att det är sånt som kan hända? Eller?
Matten blev fixad, så nöjd. Jag vet inte alls vad det är men jag blir hel stressad och jättejobbig när jag räknar matte. Usch! Så jag placerade mig vid tv:n och såg någon sån "komedi-grejj" på 4an, ändå rätt kul. Helt överjobbigt! Så nu sitter jag här och summerar dagen. Tänkte hoppa i säng och vara helt förberedd för 8.45-16.15 imorgon. YES!

PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0